۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
آیین اختتامیه مسابقات ورزشی شرکت محصولات کاغذی لطیف برگزار شد
چکیده

آیین اختتامیه مسابقات ورزشی گرامیداشت دهه مبارک فجر به مناسبت چهل و پنجمين سالگرد پيروزي با شكوه انقلاب اسلامي، روز یک شنبه مورخه 20 اسفند ماه با حضور مهندس محمد رضا عاشری عضو هیئت مدیره و جمعی از مدیران شرکت برگزار شد.

access_time ۱۴۰۲ يکشنبه ۲۰ اسفند
remove_red_eye 211 بازدید
آیین اختتامیه مسابقات ورزشی شرکت محصولات کاغذی لطیف برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شرکت محصولات کاغذی لطیف ، آیین اختتامیه مسابقات ورزشی گرامیداشت دهه مبارک فجر به مناسبت چهل و پنجمين سالگرد پيروزي با شكوه انقلاب اسلامي، روز یک شنبه مورخه 20 اسفند ماه با حضور مهندس محمد رضا عاشری عضو هیئت مدیره و جمعی از مدیران شرکت برگزار شد.

در این آیین، مهندس عاشری با قدردانی از ورزشکاران و تیم های شرکت کننده در این دوره از مسابقات ورزشی اظهار داشت: آنچه در برگزاری مسابقات ورزشی اهمیت دارد توجه به سلامت جسم، روح و روان است و ورزش یک فعالیت جسمی است که می‌تواند در مواجه و پیشگیری از آسیب های روحی، روانی و اجتماعی نیز بسیار موثر باشد.

عضو هیئت مدیره محصولات کاغذی لطیف از استمرار و برگزاری مسابقات ورزشی در طی ایام سال خبر داد و گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته توسط سرپرست محترم شرکت محصولات کاغذی لطیف، فعالیت‌های متنوع ورزشی در طول سال در راستای ارتقای سلامت روحی و روانی کارکنان برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است این دوره از مسابقات که با حضور پرشور همکاران همراه بود در رشته های فوتسال ، والیبال ، تنیس روی میز ، فوتبال دستی و پرتاب دارت برگزار شد و از نفرات برتر این مسابقات نیز تجلیل به عمل آمد.